ÚP ÚL - oceňování nemovitých věcí pro Územní pracoviště Ústí nad Labem

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

ÚP ÚL - oceňování nemovitých věcí pro Územní pracoviště Ústí nad Labem

NEN system number

N006/24/V00009448

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00009448

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 04. 2024 11:50

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 05. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Zlata

Surname

Medáčková

EMAIL

Zlata.Medackova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 416921412

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je oceňování nemovitých věcí pro potřeby zadavatele, jehož výsledkem je znalecký posudek, a to na základě písemných objednávek vystavovaných zadavatelem. Oceňované nemovité věci se nacházejí na území, kde vykonává činnost Územní pracoviště Ústí nad Labem Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, to jest v územním obvodu Krajského soudu v Ústí nad Labem. Informativní seznam obcí náležejících do územního obvodu Krajského soudu v Ústí nad Labem je uveden v přílohách 2 a 3 zákona č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, ve znění pozdějších předpisů. Jedná se o území bývalého Severočeského kraje. Účastník podá nabídku tak, že uvede do webového formuláře v NEN jednotkovou nabídkovou cenu v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku, u plátce DPH s rozlišením na cenu bez DPH a s DPH. V případě rozporu je rozhodující cena s DPH. Rámcová dohoda s obnovením soutěže (minitendr) bude uzavřena s minimálně dvěma vybranými účastníky, kteří splnili kvalifikační předpoklady. Maximální počet vybraných účastníků není stanoven. Účastník může podat pouze jednu nabídku, která je platná pro celý územní obvod Krajského soudu v Ústí nad Labem. Jednotková nabídková cena v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku nesmí být následně v minitendrech překročena. Předpokládaná celková hodnota plnění rámcových dohod je 2 000 000 Kč bez DPH. Do finančního limitu budou započítány veškeré úhrady za služby oceňování nemovitých věcí poskytnuté na základě všech rámcových dohod uzavřených na základě této veřejné zakázky všem vybraným účastníkům. Na čerpání celého finančního limitu ani jeho části nevzniká účastníkům uzavřením rámcové dohody právní nárok. 3. Následný postup plnění po uzavření rámcové dohody (minitendr) Jednotlivé dílčí plnění veřejné zakázky (tj. zpracování znaleckého posudku) se zadává formou písemné objednávky operativně dle potřeb zadavatele, a to na základě výsledků minitendru. Minitendr probíhá tak, že zadavatel vyzve všechny zhotovitele, se kterými byla uzavřena rámcová dohoda, prostřednictvím NEN k podání nabídky v minitendru. Nabídku do minitendru zhotovitelé rovněž podávají prostřednictvím NEN. Objednávku zašle zadavatel prostřednictvím NEN tomu zhotoviteli, který v souladu s podmínkami předložil v minitendru nabídku s nejnižší celkovou cenou, u plátců DPH je rozhodující celková cena s DPH. Celková cena se skládá ze součinu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným jednotkovou nabídkovou cenou v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku, přičemž nesmí být překročena jednotková nabídková cena v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku nabídnutá účastníkem v této veřejné zakázce. Vybraný zhotovitel je povinen prostřednictvím NEN doručit zadavateli akceptaci objednávky do 2 pracovních dnů od jejího doručení zhotoviteli. Odmítne-li zhotovitel akceptovat objednávku, nebo neakceptuje-li zhotovitel objednávku v uvedené lhůtě, platí, že ji odmítl, a zadavatel může objednávku zaslat dalšímu zhotoviteli v pořadí, a to až do doby, kdy bude objednávka akceptována nebo kdy objednávku odmítne i zhotovitel, který se při vyhodnocování nabídek umístil poslední v pořadí. Výjimku tvoří situace, kdy se k námitce zhotovitele doručené zadavateli do 2 pracovních dnů od doručení objednávky zhotoviteli prokáže, že objednávka obsahuje specifikace a konkretizace zpracování znaleckého posudku jiné, než tomu bylo ve výzvě k podání nabídky. Je-li tomu tak, objednávka se zruší bez náhrady. dále viz výzva a přílohy

Code from the NIPEZ code list

71319000-7

Name from the NIPEZ code list

Služby soudních znalců

Main place of performance

Ústecký kraj

Code from the CPV code list

71319000-7

Name from the CPV code list

Služby soudních znalců

SUBJECT-MATTER NAME

Služby soudních znalců

Text field for describing the place of performance

Místem plnění veřejné zakázky je příslušný útvar zadavatele, který vystavil objednávku. Požadavky na oceňování věcí pro jednotlivé části veřejné zakázky jsou oprávněny zadávat tyto útvary zadavatele: adresy (odbory) jsou uvedeny ve výzvě

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailSlužby soudních znalců71319000-7Služby soudních znalců

Place of Performance


CZ042Ústecký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 04. 2024 11:50Uveřejnění zadávacích podmínek